Žádost o Admina pokus č. 6

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
Toshio
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 15

Žádost o Admina pokus č. 6

Příspěvek#1 » 20 srp 2021 16:25

Nick: BBQ&Kami<3
věk: 14
Žádám o Admina na Jailbreak server
profil:https://steamcommunity.com/profiles/76561198197044214
Steam ID:STEAM_0:0:118389243
hraju už tak 3 roky a něco na jb serveru
info:Pocházím z Vysočiny a všechno dokážu vyřešit s chladnou hlavou no i když někdy to sprosté slovo vypadne.Na tfku mám nahraných skoro 3,7k hodin a 650-700 +- hodin na jailbreaku takže nejsem nějaký začátečník. Nahlašuji adminům lidi kteří porušují pravidla ale v tu chvíli nemají čas.... díky tomu tam bude klid ne jen pro ostatní hráče ale i pro adminy co třeba hrají něco jiného a zrovna nemůžou. V Blue teamu jsem aktivní,ale warden si moc neberu, snažím se konflikty vyřešit v pohodě.A k tomu spamu chatu patří i toxicita se kterou se poslední době setkávám docela často. Hlavně chci pomáhat komunitě a zlepšit chování ostatních hráčů.

Uživatelský avatar
Tusi
Former admin
Former admin
Příspěvky: 185

Re: Žádost o Admina pokus č. 6

Příspěvek#2 » 24 srp 2021 15:37

Ahoj Kamikaze,