Žiadosť o admina na Jailbreak 124

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
Uživatelský avatar
Bobby22
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 145

Žiadosť o admina na Jailbreak 124

Příspěvek#1 » 26 dub 2021 14:49

) Nick v hre (meno): Formula
2) Vek: 16
3) Na jaky server žiadate o práva: Jailbreak
4) URL profil (adresu) Steamu (verejnú): https://steamcommunity.com/id/NotAFormula/
5) STEAM ID: STEAM_0:1:223298415
6) Jak dlho hrajete "hru" na našich serverov: 4 roky
7) Info. o sebe: Volám sa Formula. Pochádzam z Slovenska z okresu Banská Bystrica. Venujem sa hlavne k programovaniu (PHP,C++,HTML,Pawn, Hlavne Source/Amxx pawnu Node.js, JavaScript) Mam 16 rokov chodím na strednú školu študujem programovanie (IT) V minulosti som bol chlapec čo bol toxicky,nadával adminom atp. Teraz sa chovám normalne vychádzam s adminmi dobre + aj s hráčami. Som komunikatívny
Prečo chcem byť u vás Admin?: Lebo si všímam že admin teraz nemajú čas kvôli škole alebo inými problémami. Tak som si povedal že si požiadam u Vás prava (Ano i keď moja minulosť bola strašná). Ale chcel by som aspoň u Vás šancu. Niekedy keď prídem na server tak si všimnem že keď na serveri neni admin tak tam je človek čo nevie/neovláda pravidla. Bol som admin aj na iných serveroch a dopádlo to dobre/zle.
Spoiler:
Viem že bude táto žiadost zamietnuta (možno nie who knows) ale je to kvôli mojej minulosti ale som sa ponaučil z mojích chýb
Spoiler:
cs

Uživatelský avatar
Takachu
Former admin
Former admin
Příspěvky: 27

Re: Žiadosť o admina na Jailbreak 124

Příspěvek#2 » 26 dub 2021 16:34

ano budeš aspon viac useful než ja enjoy it.
možete ma najst tu--Steam profile
"one artist once said to draw nsfw,you must first draw sfw" -rymherdier
-Starboy :chill:

Uživatelský avatar
Rasist Pikachu
Former admin
Former admin
Příspěvky: 1254

Re: Žiadosť o admina na Jailbreak 124

Příspěvek#3 » 26 dub 2021 17:02