Žádost o Admina pokus.č.5

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
Toshio
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 15

Žádost o Admina pokus.č.5

Příspěvek#1 » 17 úno 2021 00:10

Nick: 彼 KamikaZe 彼
věk: 14
Žádám o Admina na Jailbreak server
profil:https://steamcommunity.com/profiles/76561198197044214
Steam ID:STEAM_0:0:118389243
hraju už tak 3 roky a něco na jb serveru
info:Pocházím z Vysočiny a všechno dokážu vyřešit s chladnou hlavou no i když někdy to sprosté slovo vypadne.Na tfku mám nahraných skoro 3,7k hodin a 650+- hodin na jailbreaku takže nejsem nějaký začátečník. Mám rád anime,nejoblíbenější anime je Black Cover, dost nahlašuji adminum lidi kteří porušují pravidla ale v tu chvíli nemají čas.... díky tomu tam bude klid ne jen pro ostatní hráče ale i pro adminy co třeba hrají něco jiného a zrovna nemůžou. V Blue teamu jsem aktivní,wardena si beru, snažím se konflikty vyřešit v pohodě.A k tomu spamu Chatu patří i toxicita se kterou se poslední době setkávám docela často. Hlavně chci pomáhat komunitě a zlepšit chování ostatních hráčů. Většinou v pozdních hodinách je tam méně zábavy a snažím se to tam zabavit i když většinou stejně všichni budou radši rebelovat. Ještě se chci omluvit Pawlovi za tu nedávnou hádku mezi námi.

Uživatelský avatar
Rasist Pikachu
Former admin
Former admin
Příspěvky: 1254

Re: Žádost o Admina pokus.č.5

Příspěvek#2 » 19 úno 2021 21:36

Môj názor, si v blue to áno ale wardnena ako si písal si ale moc nebereš, potom ako tak, tam v tom blue niečo robíš a len zriedkavo sa stane, že urobíš niečo čo by bolo užitočné pre kolo alebo wardenovi. Čo som si ťa teraz tak odsledoval tak wardena si si brať rozhodne nemal v pláne a namiesto toho radšej len chceš zabíjať hocičo čo ti príde k ceste alebo bejtíš. Nie som niekto kto by ti dal áno za to, že si v blue ale ak už napíšeš do žiadosti, že si wardena berieš tak už len kôli tej žiadosti by som sa na tvojom mieste snažil robiť pre ten post admina viac. Za mňa NIE

Uživatelský avatar