Jail Break #124

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
Uživatelský avatar
Bomtarax
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 82
Kontaktovat uživatele:

Jail Break #124

Příspěvek#1 » 05 úno 2021 13:29

1) Nick v hre (meno): Bomtarax
2) Vek: 14
3) Na jaky server žiadate o práva: Jail Break #124
4) URL profil (adresu) Steamu (verejnú): https://steamcommunity.com/profiles/76561198442247575/
5) STEAM ID: STEAM_1:1:240990923
6) Jak dlho hrajete "hru" na našich serverov: Na jail breaku už hrajem cca 2-3 roky.
7) Info. o sebe: ... atd ... Žijem na Slovensku. Mám 14 rokov. A som z Prešovského kraja. Bavia ma hry (TF2, L4D2, minecraft, among us...) a dosť aj discord kde už som na viacerých serveroch technikom.
Pre čo chcem byť u vás Admin?: Jail break je môj najobľúbenejší server na TF2. Keď že už som na jail breaku pomerne dlho tak by som si chcel požiadať o admina. Som v blue aktívny a wardena si beriem tiež. Rád pomáham ľuďom ktorý niečo nevedia. Konflikty sa snažím riešiť s čo najväčším kľudom a rozumom. Na forume som tiež aktívny a čítam si skoro každé príspevky. Pravidla viem a čo sa týka slovníku tak tam mi niekedy niečo ujde ale snažím sa tomu vyhnúť. Už nie raz sa mi stalo že na server došiel niekto kto nevedel pravidla, bol zo zahraničia, trollil/neplnil si svoju prácu v blue teame a podobne. A to kazí hru.


Ďakujem za prečítanie.
S pozdravom Bomtarax.
Prajem vám pekný zvyšok dňa.
-Bomtarax *hoj*

My steam

My discord name: HyBomtarax#9844

Uživatelský avatar
Tusi
Former admin
Former admin
Příspěvky: 185

Re: Jail Break #124

Příspěvek#2 » 05 úno 2021 15:41

Ahoj boomtarax,
takže čo sa týka pravidiel tie vieš, chodíš do blue a berieš si wardena a tvoje správanie je okay, často nahlasuješ ľudí, snažíš sa aby nesprávny hráči dostali ban, takže ja s tebou problém nemám a banlist máš čistý.
Spoiler:
Áno
Prajem pekný zvyšok dňa!
S pozdravom Tuši
*hoj*
Obrázek
Mein Steam

Uživatelský avatar
PawelONYT
Senior Admin
Senior Admin
Příspěvky: 109

Re: Jail Break #124