Žádost o administrátora na serveru BF3 #65

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
dolik222
Former admin
Former admin

Žádost o administrátora na serveru BF3 #65

Příspěvek#1 » 28 říj 2014 21:45

Žádost o administrátora na BF3 na server číslo #65

1) Nick ve hře: dolik222

2) Věk: 19 (20.12.1994)

3) Žádám práva na server [CZ/EU]#65 TauriGaming.cz | [CSTG] TDM Noshahrs. 1000 tic

4) URL mého profilu na Battlelogu: http://battlelog.battlefield.com/bf3/cs/user/dolik222/

5) Jak dlouho hraji na vašem serveru? Přibližně 59 hodin. Hraji jen u Vás na serveru a nikde jinde. Ze začátku než jsem objevil Vaše servery tak jsem hrál cca hodinu jinde ale jinak jen u Vás

6) Info o sobě: Mé křestní jméno je Honza. Je mi skoro 20 let a studuji na VŠB-TU v Ostravě první ročník Bakalářského studia Informačních a komunikačních technologií (IKT). Studuji prezenční formu studia, tudíž jsem přes týden na VŠ kolejích. Mezi mé záliby patří hraní PC her, ježdění v autě kde to jen jde, opečovávání svého auta a svého počítače. BattleField 3 hraji pořád jak to jen jde i když je to poněkud složitější. Žádám zde o práva na Váš server hlavně kvůli dozoru nikoliv kvůli svému egu či kvůli vychvalování se před ostatními. Nejradši operuji inkognito a hraji jako normální hráč a zároveň hlídám. Tento server znám velmi dobře a čas od času se objeví camper na jeřábu či jiný podvodník, který si na úkor ostatních zjednodušuje hru. Spolupracuji již nějakou dobu přes Steam a Origin s adminem piacik232. Snažím se mu hlásit každého campera či podvodníka ale myslím si že by bylo efektivnější kdybych mohl takovéto situace řešit na místě a neotravovat kolegy (pokud by se nejednalo o BAN který může dát nejlépe SeniorAdmin). Nabízím své schopnosti a dovednosti, své jazykové znalosti češtiny a trochu i angličtiny. Nebudu zde vypisovat jak jsem ve všem nejlepší, protože nejsem. Píši zde pouze pravdu a jen zdvořile žádám o příležitost využít svůj potenciál. I když to sem možná nepatří tak dodám že jsem