Battlefield 3. Žádost

Žádosti o vstup do čety herního portálu Tauri Gaming
OlyMpuSxP
Former admin
Former admin
Příspěvky: 5

Battlefield 3. Žádost

Příspěvek#1 » 20 led 2015 15:41

Zdravím komunitu a členy tohoto portálu. Dovolte abych se představil, jmenuji se René, je mi 18 let (brzo 19). Battlfield hrám kolem těch 6 let, dřív jsem hrával pravidelně tzv. Old School Battlefield 2, Battlefield 2 Special Forces, tam jsem měl nahráno kolem 2 000 hodin, z toho ve vrtulníku kolem 1 500 hodin. Jsem mladý, rozumný mladík který nepotřebuje vyvolávat konflikty, problémy samozřejmě řeším s chladnou hlavou, zatím ještě studuji, poslední rok studia. Ovládám bezchybně Česky a Slovenský jazyk (jsem ze Slovenska, žiji a studuji na Slovensku, Český jazyk jsem se učil sám, popři psaní s lidmi z Česka). Dále umím taky mluvit na úrovni Anglicky, Rusky, dalo by se říct že rozumím téměř všemu (trošku mám problémy v ruštině, Anglicky rozumím vše). Přešel bych k těm bodům. :-)

0. Čekal jsem takovouhle otázku :-D ... Přispívat na servery by nebyl problém jelikož chodím na výpomoc otcovi do firmy.
1. Předem se omlouvám za ten nick, je trošku složitější ale s odstupem času se na to dá zvyknout. RenkOsKiLerkOzSK.
2. Jak jsem už psal, je mi 18.
3. O serveru a četě jsem se dozvěděl náhodně, když jsem hledal server na kterým by jsem si mohl zahrát.
4. Chtěl bych se seznámit s novou partou s kterými by jsem si čas od času mohl něco zahrát, mám rád spoznávaní nových věci stejně jak nových lidi.
5. Premium ani DLC bohužel nemám, umím hrát i bez Premium učtu a DLC ke štěstí nepotřebuji. (Kdyby byl problém není problém dokoupit).
6. Téměř veškeré info jsem napsal nahoře, rodinné věci doufám vědět nepotřebujete. (Pokud vadí tenhle bod tak žádost přepíšu).