Žadosť o admina Jail Break #124

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
rododendron
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 5

Žadosť o admina Jail Break #124

Příspěvek#1 » 11 srp 2020 18:19

Nick:ரோடோடென்ட்

Věk:17

Chci být admina na team fortress 2:Jailbreak

Profil:https://steamcommunity.com/profiles/76561198344024866/
Steam ID: STEAM_0:0:191879569

Na serveru 3 a půl roku na jb serveru

Info: Jmenuji se Daniel jsem z městysu a TeamForteass2 hraní tak už nechraju tak moc jenom z toho že všude na serverech je až moc hacker a botů, takže jsem žačal hrát na tomhle jailbreaku abych se nějak zabavil a začalo mě to dost bavit, mám vždy času dost kromě když někam jedu s rodinou, mám nahraných 1442 hodin v TeamForteass2 takže nejsem nějaký začátečník, chci být admin protože hraju spíš více po večerech kdy tam bývají lidi co si mislí že si tam mužou dělat co chtějí a kuli tomu tam dělají kraviny takže se pak musí volat admin. díky tomu tam bude klid ne jen pro ostatní hráče ale i pro adminy co třeba hrají něco jiného a někdo jim napíše ať tam přijdou aby to tam vyřešily. Z mých vlasních skušeností třeba takle psát adminum kolem 3 ráno aby tam něco šli řešit.

Když tak sorry za gramatiku. :D

S pozdraven ரோடோடென்ட்(rododendron) :slunicko:

Uživatelský avatar
PancakeFox
Former admin
Former admin
Příspěvky: 187

Re: Žadosť o admina Jail Break #124

Příspěvek#2 » 11 srp 2020 23:14

Čégo

Začnu takhle, chování máš v pohodě je s tebou sranda.
V Blue hraješ wardena taky bereš to je super.
Ovšem tu je pár problémů 1. Gramatika (jakože já bych měl držet pysk ale dejme tomu) 2. Občas ti sem tam vypadne nějaké to pravidlo, nebo třeba po skoro každé smrti píšeš "FK" i když to nebyl ale chápu že jsi třeba nedával pozor. Tak to zkus vylepšit. Podle mě je ale hlavní problém právě ta gramatika.
Prozatím to ode mě bude Ne.
Spoiler:
Snad mě, až přijedu, nezmlátíš :D
S pozdravem PancakeFox
*hoj*

Obrázek

rododendron
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 5