Žádost o administrátora na server #125 TF2 Trade

Máš zájem dělat admina na některém z našich serverů?
Uživatelský avatar
Kapatin
Senior Admin
Senior Admin
Příspěvky: 8

Žádost o administrátora na server #125 TF2 Trade

Příspěvek#1 » 08 kvě 2020 21:19

1) Můj nick: Kapatin | trade.tf
2) Věk: 17 let
3) Žádám o práva na #125 TF2 Trade.
4) URL mého profilu: https://steamcommunity.com/id/magnetnascammery
5) Mé STEAM ID: STEAM_1:1:117643295
6) Na trade serveru mám 76550 Stamm bodů a hraji tam už docela dlouhou dobu.
7) Jmenuji se Adam, studuji na střední škole a zajímám se o grafiku. Většinu svého času trávím u počítače a TF2 je má nejoblíbenější hra. Na trade serveru hraji už docela dlouho a několikrát jsem byl svědkem porušování pravidel, když nebyl online nikdo, kdo by s tím mohl něco udělat. Myslím si, že by má pomoc mohla být užitečná. Občas hraji i jiné hry než TF2, tak nevím, jestli bych na 100% dodržoval těch 7 hodin za týden, ale když zrovna hraji TF2 tak většinou jenom na vašem trade serveru. Vím, že admin team je momentálně plný a toto píšu, aby jste věděli, že pokud budete někdy hledat admina, tak se můžete obrátit na mě. Úplně čistý trestní rejstřík nemám, myslím, že jsem na trade serveru jednou dostal mute, ale nehodlám znovu udělat tu samou chybu. Na vašem trade serveru budu hrát dál, i když nedostanu práva administrátora, protože je to asi jediný TF2 server, na kterém mi záleží a znám na něm spoustu lidí.
Obrázek
TF2 #125 Trade

Uživatelský avatar
Speedy
Former admin
Former admin
Příspěvky: 1506

Re: Žádost o administrátora na server #125 TF2 Trade

Příspěvek#2 » 08 kvě 2020 21:51

Zdravím,
Nábor na trade, ako sám píšeš, je uzavretý. Je pekné, že o sebe dávaš vedieť takto v predstihu, ale najideálnejšie bude, ak si žiadosť podáš, keď sa uvoľní miesto.

Žiadosť uzatváram, plný stav adminov.
Former Capital Admin TF2 #125 Trade

Zpět na „Žádosti o administrátora serveru“

Kdo je online