Všichni, kteří někdy hráli na našem Jailbreaku, si určitě všimli, že je něco jinak. Starý hlavní systém, který z jailbreaku dělá jailbreak, má už nějakých pár let, mnoho chyb a nedostatků. A právě proto jsme se rozhodli přejít na novější systém, který by měl valnou většinu těchto chyb odstranit a ještě k tomu přinést i něco nového. Bohužel, ani tento systém není dokonalý a má nějaké své chyby. Pokud nějakou naleznete, opět nám dejte vědět a chybu se pokusíme opravit co nejdříve. Nyní se tedy dostaneme ke změnám samotným.
Globalní změny
- odebrány příklady, za které se daly získat kredity
- odebráno oznámení o zabití v chatu (guard zabil rebela, atp), možná pouze dočasně
- odebrány svatby
- upraveny zprávy samotného systému (laděno do modrého stylu, atp)
- hráči by neměli náhodně dostávat mute (tzn. znemožnění užívání voice chatu)
- ukazatel času (timer) nyní náhodně nemizí a je plně funkční
- přidán příkaz !jhelp pro zobrazení nápovědy k jailbreak modu (obsahuje lr list - anglicky, možnost vypnout zvuky jailbreaku a zobrazení aktuálního wardena)
- odebrány preference, přesouvání kvůli poměru je nyní náhodné
- upraveno pravidlo č.8
- do warden menu byly přidány 2 nové funkce:
- Marker (vytvoří bod "Here" na místo, kam se díváte, příkaz do konzole: sm_wmarker)
- Laser. ukazovátko (po zvolení funkce se zapne nebo vypne, pro použití držte tlačítko pro přebití, v základním nastavení hry je to R, příkaz do konzole: sm_wlaser)
- Pozn.:pokud chcete psát příkazy do chatu, místo "sm_" napište "!" nebo "/" tedy !wmarker a !wlaser
- příkaz pro přepnutí medic místnosti: sm_wtmedic (!wtmedic)
- když si hráč vezme wardena, zobrazí se nad ním dočasně ukazatel
- během FD pro všechny je warden uzamčen
- pokud je hráči "darován" Freeday přes FD pro ostatní, je hráč automaticky přehozen do červeného týmu, ale hráč se může vrátit, čímž však přijde o FD
- opět přidána možnost "repeat", tzn po napsání příkazu !repeat dáte najevo, že potřebujete, aby warden zopakoval příkaz - pokud však neplníte příkaz a žádáte o repeat, nutně to neznamená, že vás nesmí zabít
- LR se nyní přenáší i pokud se změní mapa, toto LR se aktivuje po 1. kole = 2. kolo (tedy po FD pro všechny jako první kolo)
- změny v "GiveLR" menu:
- odebrán Rapid Rockets Day
- Headless Horsemann Day - předěláno (např. hráči již neumírají na jeden hit)
- přidána možnost náhodného LR
- přidána nová LR:
- Tiny Round - zmenší všechny hráče, warden je uzamčen, cílem je zabít nepřátelský tým
- Hot Prisoner - pokud se modrý hráč dotkne červeného hráče, bude zapálen, hraje se jako normální kolo
- Low Gravity - nízká gravitace po celé kolo, hraje se jako normální kolo
- Stealy Wheely Automobiley - všichni hráči jsou v autíčku, cílem je zabít nepřátelský tým
- Warday - všichni hráči dostanou zbraně, cílem je zabít nepřátelský tým
- Class Wars - jednotlivým týmům je náhodně přiřazena herní třída se všemi zbraněmi, cílem je zabít nepřátelský tým
- Versus Saxton Hale - všichni hráči bojují proti jednomu hráči (bossovi) na život a na smrt
- Prophunt - červení hráči dostanou náhodný prop a musí se schovat modrému týmu a přežít, dokud nevyprší čas
- během některých speciálních kol jsou červení hráči teleportování na přednastavenou lokaci (např. Warday, VSH, Class Wars..)
- při sebrání ammo krabičky hráči není udělen rebel status, ale ztratí tím svůj Freeday (pokud jej má)